Ta opcja przywraca domyślny wygląd zakładek i kategorii

Reset

Sposób na zgrabne uda i pośladki

Nienaganna sylwetka od zawsze była upragnionym celem wielu z nas. W Polsce większość kobiet jest właściwie niezadowolona ze swojego wyglądu i chętnie coś by w nim zmieniła. Najczęściej obiecujemy sobie zgubienie kilku kilogramów, lecz według badań, pragnienie posiadania zgrabnych nóg, plasuje się zaraz za nim, na drugim miejscu. Wiele jest również kobiet, które narzekają na swoje grube uda, lub pośladki większych rozmiarów. A przecież mężczyźni bardzo cenią sobie właśnie te atuty. Siedzący tryb życia i w konsekwencji wieczne odkładanie się tłuszczyku w boczkach i pośladkach – to zmora większości ludzi. No dobrze, powiedzmy, że jednak znajdujemy w sobie tyle siły, aby postanowić, że coś z tym trzeba zrobić. Próbujemy więc aktywności, zamęczamy się morderczymi treningami a efekt końcowy jest taki, że uda stają się masywne i umięśnione. Nie wszystkim zależy na takim właśnie efekcie. Co zrobić, aby nogi były zgrabne i smukłe? Jak zatroszczyć się o pośladki, aby olśniewały atrakcyjnością i każdy się za nimi oglądał? W końcu o formę trzeba dbać, tym bardziej w obecnym okresie, ponieważ jeśli utrzymamy właściwą kondycję, nie będzie nam dane wstydzić się wyjścia w skąpym stroju kąpielowym podczas letniego wypadu nad wodę lub basen. Podajemy kilka rad i wskazówek dotyczących pielęgnacji ud i pośladków, aby efekt końcowy był dla każdego satysfakcjonujący.

Zdrowe odżywianie

Na uda i pośladki działa to, co na resztę ciała. Wskazane jest więc spożywanie po prostu zdrowych produktów. Wybieraj przede wszystkim artykuły bogate w błonnik, który znacznie usprawnia przemianę materii, dzięki czemu szybciej pozbywamy się niechcianego tłuszczyku. Produkty zawierające białko będą zaś wzmacniały efekty ćwiczeń, które wykonujesz. Jedz też ryby, chude mięso, owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste. Unikaj gazowanych napoi, wybieraj soki niesłodzone oraz dostarczaj swojemu organizmowi minimum 1,5 litra wody dziennie, dzięki czemu szybciej pozbędziesz się toksyn. Musisz zrezygnować ze słodyczy, serów i niektórych tłustych wędlin. Wystrzegaj się także dużej ilości cukru i soli, ponieważ,  określane jako „biała śmierć”, w dużych dawkach są szkodliwe. Ich nadmierne spożywanie doprowadza właśnie do otyłości i próchnicy. Wprowadź więc do swojego menu zdrowe i niskokaloryczne produkty, ponieważ bez nich, sama aktywność fizyczna nie wystarcza do osiągnięcia upragnionego celu, jakim są szczupłe uda i pośladki. Możesz wykorzystać także różnego rodzaju suplementy diety, na przykład Aplefit, który pomoże ci w efektywnym spalaniu kalorii.

Właściwy trening

Sama dieta również nie zdziała zbyt dużo, bo bez ruchu efektywne spalanie tłuszczu jest niemożliwe. Najlepiej wybrać taką formę aktywności, aby sprawiała nam przyjemność. Szybkiemu rzeźbieniu ud i pośladów sprzyja jazda na rowerze. Najlepiej na lekkich przerzutkach, ponieważ nie zmusza to nóg do ciężkiej i wytężonej pracy, dlatego nie są później zbyt mocno umięśnione, lecz ładnie wymodelowane. Gdy ćwiczysz na rowerze stacjonarnym w siłowni spróbuj na nim pedałować do tyłu, ponieważ wtedy uda są pobudzane do większego wysiłku. Przydatna jest również jazda na stojąco, która mocno oddziałuje na mięśnie pośladków. Do innych czynności sprzyjających smukłej sylwetce w tych wybranych sferach, należy pływanie, energiczny spacer, głębokie przysiady, jogging, skakanie na skakance. Ostatnio popularną aktywnością kształtującą budowę ciała jest też nordic walking. Wszystko to sprzyja osiągnięciu celu, jakim jest kształtna pupa i smukłe uda, lecz ważne są także specjalistyczne ćwiczenia, z myślą o właśnie tych wybranych częściach naszej sylwetki.

Najlepiej, gdy zastosujesz przykładowe, proste ćwiczenia:

Ćwiczenie I

Oprzyj się na rękach i kolanach. Unieś prawą nogę i szybko przełóż ją przez lewą. Wykonaj ćwiczenie na drugą nogę i powtórz je dwadzieścia razy.

Ćwiczenie II

Stań w rozkroku, ręce oprzyj na biodrach. Lewą nogą zrób szybki, głęboki wyskok do przodu, unosząc jak najwyżej do góry prawą nogę. Potem wykonaj ćwiczenie na przeciwną nogę i powtórz dwadzieścia razy.

Ćwiczenie III

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Powoli ciągnij lewą nogę jak najbliżej do piersi. Wytrzymaj chwilę w takiej pozycji. Ćwiczenie powtórz na drugą nogę.

Ćwiczenie IV

Połóż się na brzuchu i oprzyj na łokciach. Unieś najwyżej jak możesz lewą nogę. Utrzymaj chwilę tę pozycję. Następnie opuść nogę i wykonaj to samo z drugą.  Ćwiczenie powtórz po dziesięć razy na każdą nogę.

Ćwiczenie V

Ułóż się na podłodze. Uklęknij tak, aby ręce były na szerokości ramion a nogi z resztą ciała pod kątem prostym. Unieś wyprostowaną nogę powyżej linii kręgosłupa, powtarzając wymachy około dwadzieścia razy, po czym zmień stronę.
Takie nieskomplikowane ćwiczenia są doskonałą drogą do wysmuklenia sylwetki i osiągnięcia także elastyczności, dzięki elementom rozciągającym. Dzięki prostocie łatwo je zapamiętasz i ich wykonywanie sprawi ci dużo przyjemności.

Dokładna pielęgnacja

Stosując właściwą dietę i wykonując efektywne ćwiczenia nie możemy zapominać o właściwej pielęgnacji skóry na udach i pośladkach. Sfery te mają tendencję do „pomarańczowej skórki”, więc wygląd skóry również wpływa na ich atrakcyjność. Najlepiej wybrać znane i sprawdzone produkty takie jak na przykład preparat Vichy Cellu Destock, który dzięki swojej zaawansowanej formule zwalcza cellulit i zbędne kilogramy, czy Pharmaceris, który doskonale oczyszcza, modeluje i wygładza naskórek. Bez takiej pielęgnacji ciężko jest zachować piękny wygląd. Pamiętaj też o masażu uciskowym. Chwyć fałd skóry obiema dłońmi i kilkakrotnie mocno ugniataj. Skóra będzie wygładzona i jędrniejsza już po miesiącu. Podczas kąpieli możesz też masować ciało szorstką rękawicą. Usuniesz obumarłe komórki a skóra będzie zaróżowiona i gładka. Masaż, na przykład dłońmi, jest ważnym elementem pielęgnacji, ponieważ pobudza krążenie, rozluźnia i rozbija złogi tłuszczu. Dodatkowo dzięki takim ruchom preparaty antycellulitowe będą wnikać głębiej, co wzmocni ich skuteczność.

Jędrne uda i pośladki kształtuj już dziś!

Jeśli chcesz zmienić swoją sylwetkę na lepsze nie czekaj i zacznij przemianę już teraz. Pamiętaj, że oprócz specjalistycznych ćwiczeń i produktów, możesz rzeźbić ciało w każdym miejscu i czasie. Wystarczy, że ściśniesz mocno pośladki i wytrzymasz przez dwadzieścia sekund. Kilka razy powtórz to ćwiczenie, a szybciej ujędrnisz swoje dolne partie sylwetki. Poza tym utrzymanie ud i pośladków w dobrej kondycji sprzyja zachowaniu właściwej postawy ciała a sama ich atrakcyjność podnosi naszą samoocenę, dzięki czemu czujemy się dowartościowani. Ponadto ćwiczenia na nogi usprawniają krążenie i usprawniają koordynację ruchową. Nie czekaj więc i piękniej z dnia na dzień!

Produkty polecane przez producentów:

Vichy CELLU DESTOCK, Preparat wyszczuplający, duopack 200ml + 200ml - to zaawansowana kuracja zwalczająca cellulit i zbędne centymetry. Działanie - Przyspieszone wyszczuplanie w strefach odpornych na działanie diety- widoczna interwencja w strefach gromadzenia się tłuszczu i uporczywego cellilitu, dzięki połączeniu: czysta kofeina, Lipocidine.

 

ELANCYL MINCEUR Zestaw do masażu wyszczuplającego - to jedyna metoda masażu, która łączy efekty ręcznego masażu wyszczuplającego, opracowanego przez fizjoterapeutę z efektami masażu przy pomocy szczotki i żelu do masażu o działaniu antycellulitowym. Szczotka w połączeniu z żelem do masażu pod prysznicem pobudza mikrokrążenie, ułatwia eliminację toksyn i martwych komórek naskórka

 

LIERAC MORPHO-SLIM ujędrniające serum antycellulitowe 200 ML  - Dzięki wyjątkowemu kompleksowi Lipo-Reverse preparat pomaga redukować nie tylko objętość, ale także liczbę komórek tłuszczowych. Nierówności skóry objętej cellulitem zanikają, uda i biodra wyglądają zgrabniej, a skóra jest bardziej jędrna i elastyczna. Cała figura jest odmieniona: to jest właśnie „efekt morphingu”!

No related posts.

Dodaj komentarz

You must be logged in aby dodać komentarz.